Jak zvýšit prodej pomocí tzv. standardní varianty
Jedním ze sociologických jevů, na které nesmíme při prodeji zapomenout, je tzv. konformita, přizpůsobivost.
Jako lidé jsme totiž davoví tvorové a v zásadě nechceme vybočovat. Podvědomě proto vybíráme totéž, co ostatní. A snažíme se, abychom ve svých zájmech, zvycích a postupech nezůstali osamoceni.
(Pokud vás nyní napadne, že takový motorkář na Harleyi by se těmto řádkům hlasitě vysmál, všimněte si, že i on se snaží oblékat stejně, jako ostatní motorkáři. I on se snaží dělat to, co ostatní... jen v jiné skupině.)
Přestože se tedy může zdát, že svět je plný individualistů, ve skutečnosti jsme jako lidé velmi předvídatelní. A to můžeme využít k prodeji.
Víme-li, že lidé tíhnou k tomu, co...
...
Chcete-li ZDARMA získat celý text článku, stačí vyplnit vaši emailovou adresu a obratem vám jej zašleme. Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme vám jen to, co jste si vyžádali.