Jak chytře nabídnout slevu, aby vám přivedla více zákazníků, zvýšila jejich útratu a podpořila celkový zisk

Jak chytře nabídnout slevu, aby vám přivedla více zákazníků, zvýšila jejich útratu a podpořila celkový zisk 1
Všichni chceme prodávat za plné ceny… a slevu dáváme jen tehdy, když cítíme, že by to zákazník bez ní nakoupil někde jinde.

Do slevy nás tedy dotlačí. A my pak sami sebe ujišťujeme, že je lepší hrabec v hrsti, než holub na střeše.

Že jsme vydělali aspoň něco. Což je lepší než nic.

Ale v duchu přemýšlíme nad tím – když už ty slevy dávat musíme – jak na tom vydělat víc.

Pokud se teď smějete, rozumím.

Je to přece hloupost: Dát někomu slevu… a očekávat současně, že nám to zvedne zisk.

Slevou přece saháme do své vlastní peněženky. Dáváme několik bankovek z vlastního, aby si objednal právě u nás. Tak jak by nám mohlo rozdávání peněz, himbajs šůviks, zvýšit zisk?

Vypadá to na nesmysl, ale sleva může přinést zisk

… když ji nabídneme chytře.

Jak?

Když řeknu, že vám současné prodejní akce přivádí jen zlomek zákazníků, které jste mohli získat, asi mě ukamenujete. Zákazníky vám to přece přivedlo. Tak o co jde?

Ano, vaše nabídka zájemce přivedla. Ale kdybyste (obrazně) viděli za rohem ten dav, který u vás chtěl také objednat (ale vy jste před nimi zavřeli oči), hrkly by vám do nich slzy. Taková promarněná šance…

O čem to mluvím?

Proč si zákazníci vašich nabídek tolik nevšímají… a jak to rychle změnit

Vaši zákazníci dostávají různých nabídek, pozvánek, akčních nabídek, slevových akcí, výhod a dalších oslovení každý den spoustu.

I když jim tedy nabízíme slušnou slevu, výhodné podmínky nebo další výhody, mnoho lidí si naší „obyčejné“ slevy ani nevšimne. Nepustí nás zkrátka do své hlavy. A to přesto, že jim odezvdáváme část peněz, které nám v zisku mohly zůstat.

Dobrou zprávou je, že to můžeme změnit. Tou špatnou, že to musíme dělat jinak, než dosud.

Máte k tomu odvahu?

Když totiž do nabídky doplníme jedno kouzelné slůvko, prorazíme tím tu bariéru nepozornosti. K tomu chytře zhmotníme její obsah. Na závěr doplníme pár “vysvětlujících” vět… a protože tím zaujmeme víc lidí (aniž bychom utratili o korunu navíc), promění to více zájemců v kupující zákazníky. A nám pro nás tedy více objednávek.

Kouzelné slůvko? Zhmotnit obsah? Doplnit pár “vysvětlujících” vět?

Co to znamená? Hned to vysvětlím…

Pokud nabídneme zákazníkům slevu, samo o sobě to bohužel zvýšený zisk nezaručí: Často se totiž stává, že sleva přivede k nákupu jen ty zákazníky, kteří by nakoupili tak jako tak. A nakonec tak prodáváme stejné množství… ale s nižší marží. A to bolí…

Protože pracuji s firmami různých velikostí, vidím do zákulisí jak akcí, které skončily fiaskem, tak nabídek, které pokaždé přivedou zástupy zákazníků.

Všiml jsem si přitom, že ty účinné nabídky (které ty zástupy přivádí) mají jasnou strukturu: Není to jen výkřik, že máme slevu. Ale obsahuje několik promyšlených součástí, které na sebe navazují a vytvářejí v zákazníkovi právě ten pocit, že teď je ta nejvhodnější chvíle se rozhhoupat a objednat si to.

A když pak víte, jak takovou nabídku sestavit, je to uklidňující: Pochopíte totiž, jak sestavit i vaši nabídku tak, aby na ni reagovalo co nejvíce zákazníků. A přestože vás ta nová nabídka nebude stát ani o korunu navíc, začne k vám telefonovat, přicházet a objednávat mnohem víc zájemců.

Co tedy obsahují ty nejlepší nabídky?

Tajemství nejúčinnějších nabídek: 13 stavebních kamenů

Aby vaše nabídka přivedla maximální počet zájemců, musí obsahovat celkem třináct „stavebních kamenů“. A celou “stavbu” takové nabídky se zvýšenou účinností vysvětluji ve speciálním audioprůvodci & online kurzu:

  • Uslyšíte praktické kroky, jak při poskytování slev zabránit finančnímu fiasku.
  • Podíváme se na to, jak se vyhnout slevové pasti, která číhá na každého, kdo slevu nabídne.
  • A pochopíte také, jak akční nabídku či slevu sestavit tak, aby vám nepřivedla „lovce slev“, ale naopak ty zákazníky, kterých chcete získat nejvíce.

Možná si v tuto chvíli asi říkáte, že to sice zní zajímavě, ale že chcete důkazy. Že to fakt k něčemu bude. Necháme tedy mluvit klienty, kteří už prodávají podle různých postupů a doporučení, které ukazuji:

“Některé nápady pomohly našim zaměstnancům lépe pochopit potřeby našich zákazníků a tím k nim vylepšit svůj přístup. Konkrétně se to projevilo nárůstem počtu zákazníků o 15% ve sledovaném půlročním období. Nahrávku všem doporučuji, je to malá investice s „velkými“ následky.”Vlastimil Štípek

“V obchodní činnosti naší firmy jsme zaznamenali první výsledky po 2 až 3 týdnech a za tři měsíce se náš obrat zvýšil asi o 20%.” Ing. Jiří Lingr

“Na všech programech od pana Řehulky se mi líbí právě to, že jsou jednoduché a srozumitelné a většina z nich nestojí ani žádné peníze.” Radek Rybnikář, majitel firmy

“Přestože není možné přesně vyčíslit přínos používání těchto postupů, zcela určitě nám některé z nápadů výrazně pomohly zvýšit prodej našich služeb. Podle mého odhadu se jedná o nárůst přibližně o 20 %.” Pavel Rynt

“Váhajícím zájemcům o pořízení některého z výukových programů p. Řehulky doporučuji jejich pořízení. Je to nejlevnější seminář, na kterém jsem kdy byl a navíc se ho můžou účastnit i ostatní zaměstnanci firmy a to bezplatně, opakovaně a kdykoliv.” Ing. Jaromír Tomšů, ředitel společnosti

“Nahrávku jsem nechala vyslechnout kolegy mající na starosti styk se zákazníky. Poté každý z nich stanovil 3 pravidla, která se zavázal dodržovat. Za tu dobu se navýšil obrat naší divize o 23 % a získali jsme řadu nových zákazníků, kteří oceňují kvalitu našich služeb a profesionální chování našich zaměstnanců.” Mgr. Lenka Schaeferová

Jsem takový kouzelník, že dokážu “nemožné ihned, zázraky do tří dnů”? Samozřejmě, že ne. Vždyť slíbit něco podobného by byl nesmysl… a oba bychom od toho, kdo to slibuje, dali ruce pryč.

Protože se ale mnoho let pohybuji v desítkách firem po celé ČR a na Slovensku, vidím do zákulisí toho, co funguje a co ne. Znám slepé uličky, za které ostatní utratili i miliony korun… a byly to vyhozené peníze. Vím, které postupy naopak fungují a přinášejí výsledky. Mé zkušenosti a reálnost těchto doporučení si můžete prohlédnout zde. A to vše vám dává jistotu, že nic z toho nebude teorie z knížek… ale tipy, metody a doporučení, které se už někomu osvědčily. A vy teď můžete za zlomek toho, co za tuto zkušenost sám zaplatil, čerpat z jeho výsledků. (Poznámka: Nikdy samozřejmě nemluvím o konkrétních klientech a firmách; zásadu důvěrnosti ctím na 100%. Protože mám ale svolení mluvit o výsledcích bez přímé identifikace klienta, můžu vám je vysvětlit tak, abyste z nich mohli také čerpat.)

Zvedne počet zájemců o vaše nabídky… nebo vás nebude stát ani korunu

Celý audioprůvodce & online kurz vám přitom přinese výsledky, nebo vás nebude stát ani korunu.

Jako jediný marketingový konzultant v ČR veřejně garantuji, že využití mých doporučení buď vydělá klientům alespoň dvojnásobek toho, co za mé služby zaplatili… anebo za ně nemusí platit ani korunu. A stejnou 12-ti měsíční „záruku účinnosti“ máte i u tohoto kurzu:

Sestavte vaše nové nabídky v třinácti krocích, které v audioprůvodci uslyšíte. Porovnejte výsledky nových nabídek a těch dřívějších. A pokud vám úprava nabídek nepřinese v následujících 12 měsících zvýšený zájem, větší tržby nebo vyšší zisk, pošlete nám průvodce zpět a my vám okamžitě vrátíme všechny peníze.

Vyzkoušením těchto postupů tedy nic neriskujete a rozhodnout se můžete hned teď:

– Buď vám stačí, že na vaše nabídky bude reagovat stejné klesající množství zájemců, co dnes.

– Nebo chcete, aby vám nabídky vodili více zákazníků. Více objednávek. A přinesly vyšší zisk.

Vstup do tohoto online kurzu otevíráme pro omezený počet klientů jen několikrát ročně a v tuto chvíli není dostupný.

A inspiraci najdete už nyní např. zde…