Když s klienty probíráme jejich propagační aktivity, bavíme se přirozeně také o emailovém oslovení zákazníků.
Často ale slýchám námitku, že “lidé na emaily nereagují”.
Když se odesílatelů ptám, co v emailu píší do řádku s předmětem, nechápavě koukají: “Do jakého předmětu? Normálně tam napíšeme “nabídka” a odešleme to. Když přece zákazníkům pošleme výhodnou nabídku, přečtou si ji, ať je předmět jakýkoliv.”
Možná už sami vidíte ten rozpor v tom, co říkají:
Aby se zákazník o naší výhodné nabídce dozvěděl, musí si ji přečíst.
A aby si ji přečetl, musí jej k tomu přimět předmět emailu.
Pokud ale předmět emailu na první pohled signalizuje “reklama”, dělají zákazníci totéž, co my ostatní… vymazávají celé zprávy, aniž by se k jejich obsahu vůbec dostali.
Jak v následujících 7 dnech změníte předměty vašich emailů?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat nejen předmět vaší zprávy tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu, podrobný návod najdete kliknutím sem.