Aby četli vaše emaily… (45)

Když s klienty probíráme jejich propagační aktivity, bavíme se přirozeně také o emailovém oslovení zákazníků.

Často ale slýchám námitku, že „lidé na emaily nereagují“.

Když se odesílatelů ptám, co v emailu píší do řádku s předmětem, nechápavě koukají: „Do jakého předmětu? Normálně tam napíšeme „nabídka“ a odešleme to. Když přece zákazníkům pošleme výhodnou nabídku, přečtou si ji, ať je předmět jakýkoliv.“

Možná už sami vidíte ten rozpor v tom, co říkají:

Aby se zákazník o naší výhodné nabídce dozvěděl, musí si ji přečíst.
A aby si ji přečetl, musí jej k tomu přimět předmět emailu.
Pokud ale předmět emailu na první pohled signalizuje „reklama“, dělají zákazníci totéž, co my ostatní… vymazávají celé zprávy, aniž by se k jejich obsahu vůbec dostali.

Jak v následujících 7 dnech změníte předměty vašich emailů?

Úspěšný týden přeje…

Aby četli vaše emaily... (45) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat nejen předmět vaší zprávy tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu, podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

emailové oslovení zákazníků, jak změnit předmět v emailu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...