Spolu prodáme víc vašeho zboží a služeb. Nebo celou firmu. Jak?

Dobré zprávy: Pokud se některému z vašich konkurentů daří, pak to znamená, že víc prodávat a mít větší zisk můžete i vy.

Fakt to pomůže prodej a zisk zvýšit?

0 20% více zákazníků...

"Nové zákazníky jsme nabrali určitě o 20% více, jestli ne o víc, právě díky novým taktikám, lidem a změně reklamních oblastí… U nás v Česku je bohužel ovlivněno „slevami“, to jsme zkoušeli zavést, ale dá se to jen u jistého druhu zboží. Proto nás zaujal nápad zdražit produkt dle jednoho nápadu na nahrávce, a ejhle, přesně to se stalo. Zisk byl větší a práce bylo podstatně méně. Dokonce jsme získali klientelu „inteligentnějších“ zákazníků, kterým filosofie zdražení a vylepšení podpůrného servisu byla milejší než slevy a produkt bez podpory…"

Libor Fleischhans
Počet zákazníků o 15% vyšší...

"...Některé nápady z audioprogramu pomohly našim zaměstnancům lépe pochopit potřeby našich zákazníků a tím vylepšit svůj přístup k nim. Konkrétně se to projevilo nárůstem počtu zákazníků o 15% ve sledovaném půlročním období. Nápady lze využít opakovaně, neboť na jednoduché a zřejmé poučky se nejvíce zapomíná. Audioprogram všem doporučuji, je to malá investice s „velkými“ následky."

Vlastimil Štípek
Za 3 měsíce obrat o 30% vyšší...

"V obchodní činnosti naší firmy jsme zaznamenali první výsledky po 2 až 3 týdnech a za tři měsíce se náš obrat zvýšil asi o 20 %. Důležité je, aby si každý pracovník našel a taky uvědomil takovou informaci, která ho v danou chvíli navede do správného směru. Proto je dobré se k těmto nápadům vracet opakovaně, neboť většina z nás v nich najde pokaždé něco jiného. Všem, kdo mají zájem na sobě pracovat a chtějí ve své firmě něco zlepšovat, mohu tento program doporučit.“

Jiří Lingr
Přestože jsme dražší, držíme se vpředu

"Naše firma je specializovaná na určitý sortiment zdravotnického materiálu určeného výhradně pro zdravotnická zařízení, takže ne všechna doporučení určená pro prodejce komerčního zboží lze zcela využít, ale jak již uvedeno, lze použít jako ideu a přetvořit pro vlastní potřebu. V každém případě nám však využití zkušeností Pavla Řehulky pomáhá udržet se mezi předními firmami v oboru, přestože naše cenová hladina je výrazně vyšší oproti konkurenčním společnostem.“  

Miroslav Bouchal
Obrat naší divize stoupl o 23%

"Průvodce jsem nechala vyslechnout kolegy mající na starosti styk se zákazníky. Poté každý z nich stanovil 3 pravidla, která se zavázal dodržovat. Za tu dobu se navýšil obrat naší divize o 23% a získali jsme řadu nových zákazníků, kteří oceňují kvalitu našich služeb a profesionální chování našich zaměstnanců.“  

Lenka Schaeferová
Naše "záchvaty" péče o zákazníky jsou teď systematické

"Otázky nás přinutily se zamyslet nejen nad otázkou samotnou, ale také nad odpovědí ve vztahu k firmě a jejím zákazníkům. Dříve jsme o naše zákazníky nějak intenzivně nepečovali. Nyní se naše nahodilé "záchvaty" péče mění v plánovanou aktivitu. Podnětů pro to, co můžu zlepšit, není nikdy dost. A otázky na tělo pana Řehulky, ústící v doporučovanou metodu, donutí opravdu přemýšlet. Některé otázky by mě vůbec nenapadly, natož na ně hledat odpověď!"

pí. Písecká

Zkusíte to taky? Zde je několik tipů do startu...

Za jediný týden víc zákazníků do vaší firmy, prodejny, dílny či kanceláře?