fbpx

Jak oslovit zákazníky za poloviční cenu (9)

Chceme-li získat od zákazníka další objednávku, musíme o ni také požádat.

Mnoho firem od rozesílání “skutečných” dopisů poštou ustoupilo a posílají jen emaily… dělají ale chybu.

Cílené oslovení zákazníka jeho jménem a zaslání formou dopisu na jeho adresu přináší totiž mnohem větší odezvu, než obesílání zákazníků emailem.

Má to ale háček… mnohem vyšší cenu.

Pokud ale jednorázově oslovujete více než 500 zákazníků (tj. odesíláte více než 500 dopisů), můžete od České pošty získat výraznou slevu.

Zatímco známka na obyčejný dopis přijde na 12 – 16 Kč (podle váhy a rozměru dopisu), stejný dopis podaný formou Obchodního psaní vás bude stát jen 6,20 Kč (více na https://www.ceskaposta.cz/sluzby/reklamni-a-tiskove-zasilky-cr/obchodni-psani).

Obsahem zásilky mohou být:

  • noviny, časopisy, knihy, brožury, katalogy, pozvánky na firemní či jiné akce, prospekty nebo tiskoviny výhradně reklamního charakteru
  • kartónový lístek
  • uzavřený obal s vloženým obsahem
  • složený list se zajištěnými (např. přelepenými) okraji

Dopisy je sice nutné seřadit podle PSČ a vysvazkovat podle místa dodání, pokud to ale nechcete dělat sami, můžete to přenechat poště, která tuto přípravu za několik desítek haléřů zařídí.

Jak v následujících 7 dnech zařídíme výhodnější poštovné i pro naši firmu? 

Úspěšný týden přeje…

Jak oslovit zákazníky za poloviční cenu (9) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Úspěšné a účinné nabídky, které přivádějí zákazníky s objednávkami, přitom nemusíte vymýšlet. Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje V