Každého z nás napadne, že pro zvýšení prodeje „stačí odeslat zákazníkům nabídkový email“.
Jenže… drtivá většina emailů, které zákazníkům odesíláme, končí v koši.
Proč?
A jak zabránit, aby zákazníci nemazali i vaše emaily, aniž by je vůbec otevřeli?
V následujícím videu jsem pro vás připravil vysvětlení:
Zobrazí se vám kliknutím sem.
Pokud se v něm poznáte, bude to asi trošku bolet (když si uvědomíte, kolik zákazníků nevědomky od čtení vašich zpráv odrazujete).
Ale hned také zjistíte, jak to v následujících 7 dnech napravit…
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Pokud chcete, aby lidé vaše emaily nejen přečetli, ale aby pak také zavolali do vaší firmy, přijeli na schůzku nebo rovnou objednali, celé si to můžete usnadnit využitím tohoto nástroje.