Když se bavíme s klienty o reklamě, častou otázkou bývá, kam naši reklamu umístit.
Vše na internet? Nějaké inzeráty do místních novin? Nebo rádio?
Úspěšnou reklamní kampaň můžeme namíchat z různých ingrediencí, vodítkem ale vždy bude ono základní zaměření každého média a tím pádem i typ posluchače/diváka/čtenáře, kterého jeho prostřednictvím oslovujeme:
-
- Televize – vhodná zejména pro produkty s celonárodním a všeobecným zaměřením (potraviny, kosmetika, pojištění, domácí potřeby)
-
- Denní tisk – vhodný zejména pro oslovení “zodpovědnější” části populace (mnohdy s vyššími příjmy) nabídkou produktů, které potřebují vysvětlení a srovnání
-
- Týdeníky/časopisy – vhodné zejména pro udržovací reklamu a budování image/značky
-
- Rádio – vhodné zejména pro budování důvěry, můžeme jej použít také pro regionálně zaměřenou nabídku s očekáváním okamžitých výsledků
-
- Billboardy – vhodné pro krátká lokální sdělení (akce), pro motoristicky zaměřené produkty i pro trvalé udržování značky/image
-
- Direkt marketing – vhodné zejména pro získávání nových zákazníků a získávání dalších objednávek od stávajících zákazníků
-
- Letáky – vhodné pro lokální firmy a pro akční nabídky s časově omezenou působností
-
- Internet – vhodný pro zásilkový prodej, srovnávací reklamu, akční nabídky (emailem) a proměňování zájemců v zákazníky (budováním důvěry a vztahu)
Jak v následujících 7 dnech využijete reklamní médium, které je pro vaše sdělení nejvhodnější?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to popohnat? Pokud např. plánujete přímé oslovení zákazníků dopisem, letákem či emailem, podrobný návod k přípravě textu, na který budou zákazníci skutečně reagovat, najdete kliknutím sem.