fbpx

Kde inzerovat? (50)

Když se bavíme s klienty o reklamě, častou otázkou bývá, kam naši reklamu umístit.

Vše na internet? Nějaké inzeráty do místních novin? Nebo rádio?

Úspěšnou reklamní kampaň můžeme namíchat z různých ingrediencí, vodítkem ale vždy bude ono základní zaměření každého média a tím pádem i typ posluchače/diváka/čtenáře, kterého jeho prostřednictvím oslovujeme:

    • Televize – vhodná zejména pro produkty s celonárodním a všeobecným zaměřením (potraviny, kosmetika, pojištění, domácí potřeby)
    • Denní tisk – vhodný zejména pro oslovení “zodpovědnější” části populace (mnohdy s vyššími příjmy) nabídkou produktů, které potřebují vysvětlení a srovnání
    • Týdeníky/časopisy – vhodné zejména pro udržovací reklamu a budování image/značky
    • Rádio – vhodné zejména pro budování důvěry, můžeme jej použít také pro regionálně zaměřenou nabídku s očekáváním okamžitých výsledků
    • Billboardy – vhodné pro krátká lokální sdělení (akce), pro motoristicky zaměřené produkty i pro trvalé udržování značky/image
    • Direkt marketing – vhodné zejména pro získávání nových zákazníků a získávání dalších objednávek od stávajících zákazníků
    • Letáky – vhodné pro lokální firmy a pro akční nabídky s časově omezenou působností

 

    • Internet – vhodný pro zásilkový prodej, srovnávací reklamu, akční nabídky (emailem) a proměňování zájemců v zákazníky (budováním důvěry a vztahu)

Jak v následujících 7 dnech využijete reklamní médium, které je pro vaše sdělení nejvhodnější?

Úspěšný týden přeje…

Kde inzerovat? (50) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud např. plánujete přímé oslovení zákazníků dopisem, letákem či emailem, podrobný návod k přípravě textu, na který budou zákazníci skutečně reagovat, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV