fbpx

Koho oslovit, aby na vaši nabídku reagoval (19)

Pokud prodáváte své produkty firmám nebo do domácností, mnohdy si musíte odpovědět na otázku, komu je vlastně nabídnout?

Řediteli… nebo pracovníkovi, který s produktem bude pracovat?
Manželce… nebo manželovi, který může nákup vetovat?

Ten, kdo je zvenku držitelem nejvyšší autority, totiž ve skutečnosti nemusí o nákupu vůbec rozhodovat. Nákup např. účetního softwaru sice nakonec schválí ředitel/majitel, výběr ale ve skutečnosti provede účetní.

Pokud tuto otázku řešíte i při prodeji vašich produktů, zde je jednoduché pravidlo, které vám ušetří spoustu zbytečných prezentací:

Při prodeji oslovujeme na prvním místě vždy toho, komu způsobuje problém, který náš produkt/služba řeší, největší bolest.

Jinými slovy: Prodáváme tomu, koho problém trápí.

Jen ten, kdo problém prožívá osobně, dokáže naše řešení skutečně ocenit. (Pro ostatní jsme jen “dalším” dodavatelem.) A pokud této osobě ukážeme, že ji bolesti skutečně zbavíme, bude našemu řešení 100% naslouchat.

Jakmile tohoto člověka přesvědčíme, stane se uvnitř firmy/domácnosti naším spojencem. A s jeho pomocí potom můžeme přesvědčit ostatní.

Koho “bolí” vámi řešené problémy nejvíce?

Úspěšný týden přeje…

Koho oslovit, aby na vaši nabídku reagoval (19) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje I