Kolik, abyste byli první? (25)

V posledním tipu jsme si říkali, že když se chceme posunout ve výsledcích hledání Googlu výš, musí o nás psát víc jiných stránek.

A říkal jsem, že ta práce je pak běžná dřina, při které hledáme, vymýšlíme a zveřejňujeme něco, co budou lidé považovat za (například) zajímavé, přínosné, zábavné, inspirativní, důležité… natolik, aby o tom napsali na svých stránkách.

Kolik práce nás ale čeká?

Prozradí nám to… vaše konkurence:

a. Napište do Googlu výraz, který při hledání zadávají vaši zákazníci.

b. Podívejte se, koho z vašich konkurentů uvádí Google ve výsledcích hledání na prvním místě.

c. A napište adresu jeho stránek do hledacího okénka třeba nahttp://www.backlinkwatch.com nebo na http://www.openlinkprofiler.org(podobných pátracích služeb je víc).

Robot této služby se rozběhne po internetu, aby zjistil, kdo všechno na stránky vašeho konkurenta odkazuje. Spočítá vám je. A ukáže zdroje.

A vy pak budete přesně vědět, jaký počet odkazů (a odkud) je pro Google rozhodující k tomu, aby zařadil u hledaného výrazu stránku na první místo.

A můžete se pustit do práce…

Jak v následujících 14 dnech dosáhnete toho, aby více lidí na internetu zmiňovalo vaše informace, vaše videa, vaše články, vaše návody, vaše produkty? 

Úspěšný týden přeje…

Kolik, abyste byli první? (25) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Aby vás na internetu našli a přišli k vám? Sbírku postupů, které udělají z vašich stránek “magnet na zákazníky”, najdete kliknutím kliknutím sem.


Kategorie

jak zjistit zdroj odkazů na konkurenta, pátrací služba na internetu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...