V posledním tipu jsme si říkali, že když se chceme posunout ve výsledcích hledání Googlu výš, musí o nás psát víc jiných stránek.
A říkal jsem, že ta práce je pak běžná dřina, při které hledáme, vymýšlíme a zveřejňujeme něco, co budou lidé považovat za (například) zajímavé, přínosné, zábavné, inspirativní, důležité… natolik, aby o tom napsali na svých stránkách.
Kolik práce nás ale čeká?
Prozradí nám to… vaše konkurence:
a. Napište do Googlu výraz, který při hledání zadávají vaši zákazníci.
b. Podívejte se, koho z vašich konkurentů uvádí Google ve výsledcích hledání na prvním místě.
c. A napište adresu jeho stránek do hledacího okénka třeba nahttp://www.backlinkwatch.com nebo na http://www.openlinkprofiler.org(podobných pátracích služeb je víc).
Robot této služby se rozběhne po internetu, aby zjistil, kdo všechno na stránky vašeho konkurenta odkazuje. Spočítá vám je. A ukáže zdroje.
A vy pak budete přesně vědět, jaký počet odkazů (a odkud) je pro Google rozhodující k tomu, aby zařadil u hledaného výrazu stránku na první místo.
A můžete se pustit do práce…
Jak v následujících 14 dnech dosáhnete toho, aby více lidí na internetu zmiňovalo vaše informace, vaše videa, vaše články, vaše návody, vaše produkty?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Aby vás na internetu našli a přišli k vám? Sbírku postupů, které udělají z vašich stránek “magnet na zákazníky”, najdete kliknutím kliknutím sem.