Největší “tajemství” prosperujících firem (23)

Dnešní tip slibuje “tajemství”, uvozovky ale uvádím schválně.

Oním tajemstvím je totiž postup, který mnoho z nás přehlíží.

Získáme nebo vymyslíme produkt, přijdeme za zákazníkem s nabídkou, zákazník si jej koupí… a my začneme hledat další zákazníky, kterým bychom jej mohli nabídnout.

Každý chytrý prodejce ale ví, že jsme právě překonali největší překážku – nedůvěru zákazníků – a nyní bychom měli naši práci zúročit.

Cílem prodeje totiž není prodávat… ale získávat zákazníky.

To se vám může na první pohled zdát jako nesmysl. Ale doufám, že jen do té doby, než si uvědomíte, že jako zákazník sám raději nakupujete tam, kde to už znáte.

Chytří prodejci a firmy se tedy nehoní stále za novými a novými zákazníky. Spíše hledají další a další produkty, které mohou zákazníkům, kteří jim už důvěřují, nabídnout.

Co dalšího nabídnete v následujících sedmi dnech zákazníkům, kteří už u vás někdy nakoupili? A potom? A potom?

Úspěšný týden přeje…

Největší "tajemství" prosperujících firem (23) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Jednoduchý způsob, jak každý měsíc připravit pro vaše zákazníky další nabídku s minimální námahou, najdete kliknutím sem.


Kategorie

správný postup, zákazníkova důvěra


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...