fbpx

Test pochopitelnosti (42)

Pokud uvažujete o billboardu pro vaši firmu, vyzkoušejte následující “test pochopitelnosti”:

1. Vytiskněte grafiku billboardu na papír velikosti A4.

2. Požádejte známého/příbuzného/někoho, aby se na něj podíval.

3. Odkryjte papír na dvě sekundy tak, aby jej mohl dotyčný vnímat právě jen dvě sekundy… a potom jej otočte/přikryjte.

4. Požádejte dotyčného, aby vám řekl, co tam nabízeli…

Když billboardy sami připravujeme, strávíme nad nimi třeba i hodiny a vlastní sdělení je nám proto zcela jasné.

Pokud má ale dotyčný jen dvě sekundy – stejně, jako řidič, který k billboardu jen vzhlédne od volantu – často bohužel zjistíme, že čtenáři/zákazníci vůbec nepochopili, co právě viděli.

Jak v následujících 7 dnech provedete “test pochopitelnosti” na vašich billboardech, plakátech a venkovních nápisech? 

Úspěšný týden přeje…

Test pochopitelnosti (42) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to urychlit? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI