Zakázaná slova (22)

Všimli jste si někdy, co s vámi udělají slova, která používají někteří prodejci?

“Dobrý den, rád bych vám nabídnul…”
“Má úžasné vlastnosti…”
“Nákupem tohoto produktu neuděláte chybu…”
“Báječnou výhodnou je také…”
“A můžu vám jej nabídnout za skvělou cenu…”

Řada lidí si myslí, že nejlepším prodejcem je ten, kdo použije v rozhovoru se zákazníkem nejvíce úžasňáckých, fríkůlínových či sexy výrazů.

My ostatní ale víme, že když to do nás začne někdo hustit tímto “americkým” postupem, mnohdy se v reakci spíše stáhneme, než abychom se – dle očekávání prodejce – nabídce otevřeli.

Proč?

Za prázdnými slovy a falešnými frázemi totiž cítíme prázdné sliby a neupřímnost.

Zákazníci si nekupují naše výrobky a služby proto, že jim řekneme, že jsou “báječné”. Koupí si je až tehdy, když si sami uvědomí jejich přínos pro sebe, svou peněženku nebo třeba své pocity. A to se stane jen tehdy, když se přestaneme chválit a začneme zákazníkům nabídku prezentovat takovým způsobem, že ten závěr o její výhodnosti udělají oni sami.

Jedinou osobou, kdo smí tedy podobné výrazy používat, je tedy sám zákazník.

Jak v následujících 7 dnech připomenete ostatním, která slova před zákazníky nepoužívat? 

Úspěšný týden přeje…

Zakázaná slova (22) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Která slova naopak při jednání se zákazníky použít? Následující příklady z praxe vás asi překvapí. Ke zvýšení prodeje totiž stačí někdy změnit v nabídce jen několik drobností. Vysvětlení najdete kliknutím sem.


Kategorie

která slova nepoužívat, přínos z nákupu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...