Minulý týden jsme se našich pracovníků ptali, co prodáváme.
Když jsem ale u klientů na konzultaci, kladu každému prodejci ještě jednu otázku:
“A proč by si to měl zákazník koupit právě u nás?”
Tuto otázku si totiž v duchu klade každý zákazník… ať už ji vysloví nebo ne.
A chceme-li zvyšovat prodej, musíme na ni být schopni jasně a přesvědčivě odpovědět.
Jak v následujících 7 dnech prověříte, co vaši lidé odpoví na otázku “A proč si to mám koupit právě u vás?”
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Pokud teď přemýšlíte, jakou má vaše firma konkurenční výhodu, pak praktický návod, jak ji “odhalit”, i když máte pocit, že prodáváte totéž, co konkurence, najdete kliknutím sem.