Aby vaše stránky více prodávaly # 2 (48)

V minulém dílu jsme si říkali, že když lidé na internetu hledají dodavatele z našeho oboru, píší do vyhledavače “klíčová slova”.

A že těmito klíčovými slovy mohou být např. výrazy, které sami používáme, když lidem popisujeme, co děláme: “Prodáváme X”, “dodáváme Y”, “provozujeme Z”.

K úspěšnému prodeji na internetu ale nestačí jen obsadit první místa u výrazů X,Y a Z.

Tyto výrazy totiž často vyjadřují spíše popis činnosti nebo produktu, ale nejsou tím, co zákazníka napadne, když o možném dodavateli přemýšlí.

Zákazníci totiž nemají stejné odborné vzdělání jako my. A zadávají do vyhledavačů mnohdy výrazy, které nám samotným připadnou jako primitivní.

Příklad?

Mnoho tiskáren se ve své prezentaci pyšní výrazem “komplexní polygrafická výroba”. Tento výraz najdete na vizitkách, složkách a internetových stránkách mnoha polygrafických firem. A někteří se mohou pyšnit tím, že mají u výrazu “polygrafická výroba” obsazenou první pozici.

Když se ale zeptáte zákazníků, co chtějí koupit, odpoví, že potřebují “tisk vizitek”, “barevné hlavičkové papíry” nebo “originální novoročenky”.

Jak v následujících 7 dnech zjistíme, co to jsou za výrazy, které zákazníci zadávají do vyhledavačů, aby našli dodavatele z našeho oboru?

Úspěšný týden přeje…

Aby vaše stránky více prodávaly # 2 (48) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Na první pohled to sice vypadá jako hloupost, ale právě pochopení toho, “co to od nás ti zákazníci vlastně chtějí koupit” je to nejdůležitější, co můžeme pro zvýšení prodeje udělat. Praktický návod, jak při tom postupovat a následně pak odlišit naši firmu od konkurence, najdete kliknutím sem.


Kategorie

klíčová slova, výrazy ve vyhledavači


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...