“Chybíte nám…” (8)

Minule jsme si říkali, že zákazníkům můžeme pogratulovat k výročí jejich prvního nákupu.

Jenže, co s těmi, kteří u nás již dlouho nic nekoupili?

Aktivace těchto “spících” zákazníků může být přitom jednoduchá.

Z databáze vybereme všechny, kteří u nás utratili před více než 12 měsíci významnější částku, ale od té doby jsme je neviděli. A těmto zákazníkům napíšeme např.:

“Vážený zákazníku,
nevím, čím to je, ale již delší dobu jsme o vás neslyšeli.
Možná nebyla vhodná chvíle. Možná jsme neměli to správné zboží. A možná jsme někde udělali chybu. V každém případě bychom to ale chtěli napravit a znovu vás u nás přivítat. Přijďte v následujícím týdnu do naší prodejny a my pro vás připravíme…” 

Někteří zákazníci skutečně odešli proto, že jsme nenaplnili jejich očekávání. Většina ale jen pasivně vyčkávala. A pokud se jim s podobnou nabídkou ozveme, pro mnohé to bude impuls k dalšímu nákupu.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte (a oslovíte) VIP zákazníky, kteří u vás již 12 měsíců nic nekoupili?

Úspěšný týden přeje…

"Chybíte nám..." (8) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Praktický návod, jak zabránit tomu, aby od vás zákazníci odcházeli ke konkurenci, najdete kliknutím sem.


Kategorie

impuls k dalšímu nákupu, jak oslovit "spící" zákazníky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...