Co je podmínkou? (18)

Když některým zákazníkům nabízíme speciální výhodu, musíme přitom pamatovat i na možnost jejího zneužití.

Pokud totiž chceme nabídkou např. odměnit stávající zákazníky, není strategicky ani finančně vhodné, aby tutéž výhodu získali i všichni ostatní.

Podívejte se např. na následující dvě nabídkové sms zprávy a všimněte si, jak druhá varianta chrání firmu před dalším šířením a zneužitím:

Varianta 1: “Jako nás stálý zákazník si můžete do 5.6.201X vyzvednout Y za 50 % jeho běžné ceny. Vaše Z.”

Varianta 2: “Jako nás stálý zákazník si můžete do 5.6.201X vyzvednout jeden Y za 50 % jeho běžné ceny. Platí jen pro vás osobně při předložení této originální sms. Vaše Z.”

Jakou podmínku doplníte v následujících 7 dnech do vašich nabídek? 

Úspěšný týden přeje…

Co je podmínkou? (18) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

doplňující podmínka v nabídce, možnost zneužití


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...