Když některým zákazníkům nabízíme speciální výhodu, musíme přitom pamatovat i na možnost jejího zneužití.
Pokud totiž chceme nabídkou např. odměnit stávající zákazníky, není strategicky ani finančně vhodné, aby tutéž výhodu získali i všichni ostatní.
Podívejte se např. na následující dvě nabídkové sms zprávy a všimněte si, jak druhá varianta chrání firmu před dalším šířením a zneužitím:
Varianta 1: “Jako nás stálý zákazník si můžete do 5.6.201X vyzvednout Y za 50 % jeho běžné ceny. Vaše Z.”
Varianta 2: “Jako nás stálý zákazník si můžete do 5.6.201X vyzvednout jeden Y za 50 % jeho běžné ceny. Platí jen pro vás osobně při předložení této originální sms. Vaše Z.”
Jakou podmínku doplníte v následujících 7 dnech do vašich nabídek?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.