Minule jsme si říkali, že strategie “pomoci” má jednu nevýhodu: Bezplatně totiž vzdělává i ty zájemce, kteří objednávku zadají jinde.
Jak jsem ale zdůrazňoval, rozhodující je počet těch, kteří nakoupí u nás. A pokud nám tato strategie přinese jejich zvýšení, nemusíme se ostatními, kteří se bezplatně “vezou”, vůbec trápit.
Nákup zákazníka u konkurence navíc neznamená, že jsme jej navždy ztratili…
Zájemce o naše zboží jsme totiž naučili, jak při výběru našeho zboží správně postupovat. Nezískali jsme jej sice pro aktuální nákup. Ale ukázali jsme mu, co od nás může čekat:
- Podporu
- Ochotu
- Pečlivost
- Přípravu
- Profesionalitu
Část zájemců využije naše informace k tomu, aby nakoupili levněji jinde. Mnohdy ale zjistí, že na tomto místě už kromě nižší ceny nic dalšího nedostanou. A ve srovnání s tím, co jsme jim nabízeli my, tak budou zklamáni.
Strategie pomoci tedy nejen vede zákazníky ke správnému výběru, ale také k tomu, aby lépe vynikly rozdíly mezi námi a ostatními… a abychom získali ty zákazníky, kteří si myslí, že jim stačí nízká cena, ale ve skutečnosti chtějí lepší servis, komplexnější služby, profesionálnější přístup apod.
Jak ukážete v následujících 7 dnech rozdíly mezi vaším přístupem a konkurenčním?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to urychlit? Jednoduchý způsob, jak najít vaši odlišnost a následně ji využít k získání dalších zákazníků, najdete kliknutím sem.