Co je přivede zpět… (15)

Minule jsme si říkali, že strategie “pomoci” má jednu nevýhodu: Bezplatně totiž vzdělává i ty zájemce, kteří objednávku zadají jinde.

Jak jsem ale zdůrazňoval, rozhodující je počet těch, kteří nakoupí u nás. A pokud nám tato strategie přinese jejich zvýšení, nemusíme se ostatními, kteří se bezplatně “vezou”, vůbec trápit.

Nákup zákazníka u konkurence navíc neznamená, že jsme jej navždy ztratili…

Zájemce o naše zboží jsme totiž naučili, jak při výběru našeho zboží správně postupovat. Nezískali jsme jej sice pro aktuální nákup. Ale ukázali jsme mu, co od nás může čekat:

  • Podporu
  • Ochotu
  • Pečlivost
  • Přípravu
  • Profesionalitu

Část zájemců využije naše informace k tomu, aby nakoupili levněji jinde. Mnohdy ale zjistí, že na tomto místě už kromě nižší ceny nic dalšího nedostanou. A ve srovnání s tím, co jsme jim nabízeli my, tak budou zklamáni.

Strategie pomoci tedy nejen vede zákazníky ke správnému výběru, ale také k tomu, aby lépe vynikly rozdíly mezi námi a ostatními… a abychom získali ty zákazníky, kteří si myslí, že jim stačí nízká cena, ale ve skutečnosti chtějí lepší servis, komplexnější služby, profesionálnější přístup apod.

Jak ukážete v následujících 7 dnech rozdíly mezi vaším přístupem a konkurenčním? 

Úspěšný týden přeje…

Co je přivede zpět... (15) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to urychlit? Jednoduchý způsob, jak najít vaši odlišnost a následně ji využít k získání dalších zákazníků, najdete kliknutím sem.


Kategorie

rozdíly v přístupu, strategie pomoci nevýhodou


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...