fbpx

Co motivuje zákazníky: Úspora (32)

Jestliže jedním z lidských motivů je vydělat peníze, pak hned druhým, který na to navazuje, je peníze ušetřit.

Motivátor č. 2 – Zákazníci chtějí ušetřit peníze.
Někteří lidé šetří peníze ze své podstaty – baví je vyjednat slevu tam, kde ostatní platí plnou cenu. Pro jiné jsou úspory prostředkem k nákupu jiných věcí. Anebo zajištění do budoucna. Úsporou v takovém případě prodáváme zákazníkovi pocit jistoty a bezpečí.

Pokud ale máme tento motivátor využít k prodeji, naším úkolem je ukázat, jak mohou ušetřit peníze právě prostřednictvím naší služby nebo našeho produktu.

Dokážeme-li naši nabídku správně připravit, nenabízíme už pak “produkt X za 1000 Kč”, ale prodáváme úsporu za mnohem nižší cenu: “Produkt X vám pomůže každý měsíc ušetřit 500 Kč, za rok tedy ušetříte 6.000 Kč, a protože stojí jen 1.000 Kč, není důvod s jeho objednáním váhat.”

Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, abyste zákazníkům neprodávali produkt/službu, ale úsporu, kterou tím získává?

Úspěšný týden přeje…

Co motivuje zákazníky: Úspora (32) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Pokud chcete ušetřit peníze i vy, pak stačí zkontrolovat, jak rychle nabízejí vaši lidé zákazníkům slevu. Každý, kdo dává zbytečné slevy, totiž jen zdarma rozdává své peníze. Vaši lidé se přitom mohou naučit, jak úspěšně prodávat, i když jste dražší, než konkurence. Konkrétní a specifické postupy, jak to udělat, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II