fbpx

Co vlastně odměňujeme? (33)

Základní pravidlo lidské motivace říká, že lidé budou dělat zejména to, za co získají odměnu.

Přeneseme-li toto pravidlo do našeho podnikání, výsledkem je “prodejní zákon”, který říká, že chytří prodejci se budou věnovat spíše tomu sortimentu, na kterém vydělají nejvíce.

Stojíme-li tedy na straně zaměstnavatele a chceme zvýšit prodej určitého produktu, zvýšením provize z jeho prodeje dosáhneme i zvýšeného úsilí mezi prodejci.

Stojíme-li na straně dodavatele, můžeme svým odběratelům ukázat, jak prodejem našeho produktu vydělají více, než při prodeji konkurenčních produktů (byť levnějších).

A jste-li sami v pozici prodejce, spočítejte si, kdy vyděláváte nejvíce: Mnohdy není potřeba k prodeji dražšího produktu většího úsilí… a odměna je přitom mnohem vyšší.

Jak v následujících 7 dnech změníte systém odměn tak, abyste podpořili prodej zejména těch produktů a služeb, které právě chcete prodávat? 

Úspěšný týden přeje…

Co vlastně odměňujeme? (33) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když jste o něco dražší než ostatní, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III