Každý zákazník, který vstoupí do naší prodejny, kanceláře, dílny… nebo přijde na vaše webové stránky… je připraven utratit peníze.
A právě naše prodejní schopnosti rozhodují o tom, kolik jich bude.
Projeví-li nám zákazník důvěru tím, že si u nás něco objedná, současně nám totiž dává příležitost, abychom jeho objednávku tzv. navýšili.
Nebudeme přirozeně nikoho nutit do nákupů, o který nemá zájem. Zákazníkovi ale můžeme ukázat, že při navýšení objednávky získá výhodu. A sám se rozhodne, zda na naši nabídku přistoupí:
– Kupuje-li si předplatné na jeden rok, můžeme mu nabídnout prodloužení na dva roky.
– Kupuje-li si jeden produkt, můžeme mu říci, že když si koupí rovnou dva, získá ten druhý se slevou.
– Anebo můžeme zákazníkovi ukázat, že stačí, aby u vás dnes utratil o X Kč více… a my mu zdarma přidáme bonus Y v hodnotě Z Kč.
Nabídka navýšené objednávky patří mezi nejjednodušší (a nejčastěji přehlížené) postupy pro zvyšování prodeje. A když si následně spočítáte, kolik dalších peněz vám tato “banální” metoda přinesla, uvědomíte si, že to jsou mnohdy i desítky či stovky tisíc korun, které jste získali jen tím, že jste se zeptali.
Co nabídnete v příštím týdnu vašim zákazníkům, abyste podpořili jejich zvýšené nákupy?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.