Internetová adresa jako nástroj prodeje (30)

Minule jsme si říkali, že tutéž nabídku můžeme zákazníkovi sdělit různými způsoby.

Něco podobného platí i pro naši internetovou prezentaci.

Většina firem má své stránky registrovány ve tvaru www.nazevfirmy.cz

A zbytečně tak přichází o zákazníky.

Přestože všichni žijeme v představě, že zákazníci vědí, kdo jsme a jak se jmenujeme, oni to většinou velmi rychle zapomínají.

Pamatují si spíše to, co jsme pro ně udělali…

…a pokud má naše firma jasnou konkurenční výhodu, pro kterou si nás zákazníci pamatují, tuto výhodu můžeme použít i jako název naší internetové domény.

Taková tiskárna, jejíž hlavní konkurenční výhodou je např. tisk vizitek na počkání, má sice nyní prezentaci na adrese www.nazevtiskarny.cz, s touto konkurenční výhodou si ale může zaregistrovat také doménu např. www.VizitkyNaPockani.cz a propagovat zejména tuto adresu.

Za registraci a údržbu nové domény zaplatí cca 300 Kč ročně a nepřijde přitom ani o původní adresu: Stačí totiž nastavit tzv. přesměrování a celá prezentace bude viditelná jak návštěvníkům, kteří budou hledat pod původní adresou, tak těm, kteří zadají tu novou.

Internetová adresa vyjadřující konkurenční výhodu vaší firmy je nejen vizuálně atraktivnější, ale ve většině případů také jednodušší k zapamatování.

Jaká internetová adresa by zaujala vaše zákazníky?

Úspěšný týden přeje…

Internetová adresa jako nástroj prodeje (30) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud teď přemýšlíte, jakou má vaše firma konkurenční výhodu, pak praktický návod, jak ji “odhalit”, i když máte pocit, že prodáváte totéž, co konkurence, najdete kliknutím sem.


Kategorie

internetová adresa která zaujme, konkurenční výhoda


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...