V posledních dvou dílech jsem si říkali, jak jinými slovy říci totéž.
Tak, aby na naši nabídku reagovalo co nejvíce zákazníků.
Něco podobného můžeme udělat, když nabízíme slevu.
Víte, jak jinými slovy říci „sleva 33 %“?
- 3 za cenu dvou
A jak říci „20% sleva“?
- 4+1 zdarma
Tyto varianty se hodí přirozeně spíše pro obory, ve kterých má smysl nabízet najednou více produktů.
Protože ale tyto varianty apelují na naši vrozenou snahu získat něco zdarma či výhodně nakoupit, bývají úspěšnější, než matematické vyjádření „sleva X %“.
Jak v následujících sedmi dnech proměníte vaše procentuální slevy v psychologicky atraktivní nabídky?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co teď? Na slevy ale pozor: Každý, kdo dává zbytečné slevy, vlastně jen zdarma rozdává své peníze. Vaši lidé se přitom mohou naučit, jak úspěšně prodávat, i když jste dražší, než konkurence. Konkrétní a specifické postupy, jak to udělat, najdete kliknutím sem.