Ve snaze zvyšovat prodej někdy přehlížíme pravidlo, že síla spočívá v jednoduchosti.
Chceme-li totiž zvýšit prodej, někdy se stačí vrátit k základní otázce:
V jakých situacích používají lidé naše produkty?
Prohlédneme-li si totiž seznam zákazníků, někdy zjistíme, že kromě “typických” uživatelů zde najdeme také několik zákazníků s nečekanými profesemi/obory/charakteristikami.
Hudební nástroje kupuje kromě muzikantů také reklamní agentura, která s nimi pořádá soutěže. Sádru kupují kromě malířů také učitelky, které ji používají při výuce. A HDD rekordéry kupují kromě lidí do domácnosti také bezpečnostní agentury pro nahrávání záznamů z kamer.
Přestane-li nás totiž zajímat pouze to, kdo u nás nakupuje, ale také PROČ to nakupuje, můžeme někdy objevit zcela nečekanou skupinu zákazníků, která nás dosud nezná… a kterou můžeme oslovit.
Jak v následujících 7 dnech zjistíte, v jakých situacích používají zákazníci vaše produkty?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Sadu metod, jak do vaší firmy přivést další zákazníky najdete také kliknutím sem.