Jak je používají? (40)

Ve snaze zvyšovat prodej někdy přehlížíme pravidlo, že síla spočívá v jednoduchosti.

Chceme-li totiž zvýšit prodej, někdy se stačí vrátit k základní otázce:

V jakých situacích používají lidé naše produkty?

Prohlédneme-li si totiž seznam zákazníků, někdy zjistíme, že kromě “typických” uživatelů zde najdeme také několik zákazníků s nečekanými profesemi/obory/charakteristikami.

Hudební nástroje kupuje kromě muzikantů také reklamní agentura, která s nimi pořádá soutěže. Sádru kupují kromě malířů také učitelky, které ji používají při výuce. A HDD rekordéry kupují kromě lidí do domácnosti také bezpečnostní agentury pro nahrávání záznamů z kamer.

Přestane-li nás totiž zajímat pouze to, kdo u nás nakupuje, ale také PROČ to nakupuje, můžeme někdy objevit zcela nečekanou skupinu zákazníků, která nás dosud nezná… a kterou můžeme oslovit.

Jak v následujících 7 dnech zjistíte, v jakých situacích používají zákazníci vaše produkty? 

Úspěšný týden přeje…

Jak je používají? (40) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Sadu metod, jak do vaší firmy přivést další zákazníky najdete také kliknutím sem.


Kategorie

nečekaná skupina zákazníků, v jednoduchosti je síla


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...