Minule jsme si říkali, jak „odhalit“ počty zákazníků vaší firmy tak, aby toto číslo rozptýlilo zákaznické obavy.
Podobný proces můžeme udělat i s našimi zkušenostmi.
Pokud totiž zákazníkům sdělíme, že „působíme na trhu již 12 let“, možná tím někoho přesvědčíme, většina ale tomuto běžnému číslu nepřipíše žádnou váhu.
Své zkušenosti přitom můžete představit i následovně:
- Naši pracovníci mají v součtu 354 let zkušeností v oboru.
- Vedoucí našeho servisu viděl, prohlédl a zkontrolovat za svou kariéru již 12.534 strojů a dokáže tedy odhalit příčinu problému mnohem rychleji, než kdokoliv jiný.
- Jen za minulý rok strávili naši pracovníci celkem 287 dní na školeních, kde se učili, jak vaše zařízení co nejdříve zprovoznit.
- Konkurenční firmy pořádají na naše servisní techniky pravidelný lov: Patří totiž mezi nejlépe vyškolené a nejefektivněji pracující techniky v oboru.
- Když si ostatní nevědí s problémem rady, posílají zákazníky za námi: Stejně jako jsou v nemocnicích lepší chirurgové, kteří každý den operují, obdobně se zvyšují dovednosti našich techniků, kteří tráví každý den na cestách mezi klienty.
- V průměru každých devadesát sekund reagují naši technici na naléhavou žádost o pomoc.
- 90% problémů řeší naši technici hned na místě během tří hodin od zavolání, zbývajících 10% řešíme dodávkou náhradního zařízení do 24 hodin.
Jak v následujícím týdnu změníte způsob, jakým prezentujete vaše zkušenosti?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak nejrychleji? Pokud máte větší zkušenosti než konkurence, můžete je využít k tomu, abyste zákazníka přesvědčili k nákupu u vás, i když je konkurence levnější. Konkrétní a specifické postupy, jak to udělat, najdete kliknutím sem.