Jak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu (42)

Minulý týden jsme si říkali, že máme zákazníka podpořit v tom, aby u nás utratil co nejvíce…

Pokud vám ale stále vrtá hlavou, jak to udělat, můžete začít tzv. metodou balíčkování.

Je jednoduchá…

Seskupíte dohromady produkty a služby, které souvisí s problémem, který zákazník přichází vyřešit. A nabídnete mu místo základní služby/produktu celý balíček. A to za výhodnější cenu, než kdyby vše kupoval samostatně.

Prodejna barev a laků tak může zákazníkovi, který se zmíní, že se chystá malovat, nabídnout balíček štětců, válečků, barvy, ochranné roušky, igelitových potahů, ředidla, rukavic.

Pánské holičství může muži, který přichází jen na základní sestřih, nabídnout balíček sestřihu, masáže, umytí, vyfoukání a nagelování… vše jen za X Kč navíc.

A autoservis, do kterého přichází zákazník s požadavkem na výměnu pneumatik může nabídnout “zimní servisní balíček”, který obsahuje výměny pneumatik, likvidaci nebo uskladnění letních, kontrolu brzdových destiček, kontrolu a doplnění brzdové kapaliny, kontrolu tlumičů, seřízení světel, kontrolu a doplnění nemrznoucí směsi v chladící soustavě a ostřikovačích, kontrolu, doplnění a dobití akumulátoru, k tomu navíc sprej pro odstraňování námrazy z předního skla, škrabku, smetáček a lopatku. A přestože by práce za tyto úkony standardně stále X Kč, v tomto balíčku je může zákazník získat jen za Y Kč.

Klíčem k úspěchu této metody je seskupit naše služby a produkty tak, jak s nimi bude zákazník pracovat. Celou nabídku tedy představujeme jako “balíček řešení” a skládáme ji z toho, co bude potřebovat nebo na co často zapomíná. Navíc, nic mu nenutíme… a naopak si často odneseme pochvalu za to, že mu šetříme čas, přemýšlíme za něj a urychlujeme práci.

Jak seskupíte v následujících sedmi dnech služby a produkty do odborných balíčků ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje…

Jak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu (42) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.


Kategorie

lepší řešení prodeje, výhodný balíček


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...