Jak získat z internetu lokální zákazníky… (29)

Řada lokálně orientovaných firem závidí svým celonárodním konkurentům jejich internetovou prezentaci.

Zatímco celonárodní hráči si prý mohou dovolit nákladné optimalizační strategie, pro místní firmu je to – říkají – příliš nákladné.

Některé nástroje ale můžete použít i přesto, že vaše firma obsluhuje skutečně jen místní okolí:

S přesunem internetu do mobilních nástrojů (telefony, notebooky, tablety apod.) je například velmi důležité, aby vaše firma měla zápis v mapách od společnosti Google.

Hledá-li totiž uživatel na svém mobilním zařízení ve vašem městě např. pekárnu, autoservis, banku, květinářství, atd., Google mu (protože ví, odkud se dotyčný připojuje) ve výsledcích ukáže ty nejbližší.

Jak zařídit, aby ukázal i vaši provozovnu?

Stačí si vytvořit bezplatný zápis pomocí služby „Adresář míst Google“.

Když pak budou zákazníci hledat v mapách Google místní dodavatele, najdou i vaši firmu, včetně adresy, provozní doby a dokonce i fotografií vašeho obchodu a produktů. Zápis je jednoduchý, bezplatný a nepotřebujete ani vlastní webové stránky.

Více na: http://www.google.com/support/places/?hl=cs

Jak v následujících 7 dnech využijete adresář míst na Google ke zviditelnění vaší provozovny? 

Úspěšný týden přeje…

Jak získat z internetu lokální zákazníky... (29) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud navíc chcete, aby vám spokojení místní zákazníci přiváděli i své přítele, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.


Kategorie

adresář míst na google, bezplatný zápis v mapách Google


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...