fbpx

Jak zvýšit atraktivitu písemné nabídky… (23)

V minulém dílu jsem si říkali, že nabídky, návrhy a dokumenty předkládané zákazníkovi můžete udělat atraktivnějšími tak, že změníme jejich název.

Tento postup můžeme ale zdokonalit ještě jedním krokem…

Když mi předložíte “cenovou nabídku”, rychle se kouknu, kolik je vaše cena… a začnu srovnávat s ostatními.

Pokud přejmenujete vaši nabídku na “Návrh úspor, jak ušetřit až 30% na vytápění vaší domácnosti” zaujme mě to… a z nabídky si přečtu více, než jen konečnou cenu.

Největší dojem na mě ale udělá, když mi předložíte “Návrh úspor, jak v domácnosti p. Pavla Řehulky ušetřit až 30% na vytápění”. V nabídce totiž uvidím cenného pomocníka, kterého jste připravili na míru přímo pro mě. A přestože ostatním předkládáte totožný text – jen s jiným jménem – budu mít pocit, že jste se mi věnovali s maximální péčí.

Jedná se sice o maličkost, jako lidé ale často děláme rozhodnutí právě na základě maličkostí.

Jak v následujících sedmi dnech upravíte vaše nabídky, aby bylo jméno či název firmy zákazníka uvedeno již v názvu?

Úspěšný týden přeje…

Jak zvýšit atraktivitu písemné nabídky... (23) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete zde kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II