Kdo vám vysává prodejní sebevědomí (22)

Když takto na dálku vstoupím do vaší hlavy, troufnu si tipnout, že vím, kdo vám a vašim prodejcům ničí prodejní sebevědomí nejvíce.

Schválně…

Na začátku jednání máte pocit, že zákazníkovi představujete dobrou nabídku, která se mu vyplatí a osvědčí.

Na konci ale odcházíte zdeptaní.

Za ztrátu vašeho sebevědomí můžou lidé, kteří říkají:

“To je moc drahé. Já to můžu vedle koupit levněji. Dejte mi větší slevu a koupím to u vás…”

Někdo jim říká zákazníci.

My jim ale můžeme interně říkat upíři.

(Protože když se situace obrátí, jsme jimi sami :-)

Vysávají z nás energii a ničí naše sebevědomí.

Ale už od doby knížete Drákuly víme, že upírům se můžeme účinně bránit.

Česnekem… nebo tím, že se na tuto námitku připravíme. A nikdy nás už proto nezaskočí.

Vždy budeme totiž schopni reagovat tak, abychom námitku vyšší ceny nikoliv vyvraceli, ale abychom spíš ukázali, proč má smysl, aby zákazník zaplatil právě tu naši cenu.

Celé vám to usnadní postup, který najdete kliknutím sem.

A jakmile budou všichni ve vaší firmě vědět, jak při otázce na vaši vyšší cenu reagovat, začnou se na tyto dotazy naopak těšit:

Protože uvidí zákazníky, kteří po tom vysvětlení řeknou “Aha, tak já to chci od vás…”

Jak se v následujících 14 dnech obrníte proti cenovým upírům tak, že sebe a své prodejce naučíte správnou reakci na zákazníky, kteří argumentují nižší cenou u konkurence? 

Úspěšný týden přeje…

Kdo vám vysává prodejní sebevědomí (22) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat hned? Maloobchodníkům můžete doporučit tyto jednoduché změny, které se projeví hned… a s hmatatelnými výsledky.


Kategorie

co ničí prodejní sebevědomí, správná reakce na argumenty


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...