fbpx

Kdo vás představí? (32)

Všimli jste si rozdílu, jak na vás cizí lidé reagují, pokud vás neznají

… a jak jejich odtažitost a studená reakce zmizí, když vás nejdříve představí a doporučí váš společný kamarád?

Pokud o vás nikdy neslyšeli a vy je sami oslovíte, jsou odtažití. Nedůvěřiví. A čekají nějaký podraz.

Když se o vás ale nejdříve zmíní váš společný kamarád… řekne dotyčnému, co umíte… a teprve potom zavoláte vy, dotyčný už ví, že jste dobrý. Že umíte. Že je na vás spolehnutí.

A zatímco s “neznámým cizákem” by se ani nebavil, vám ten čas věnuje. A bude se s vámi bavit přátelsky.

Pro otevírání dveří k novým zákazníkům funguje nejlépe právě představení společným přítelem nebo známým.

A když takového nemáme, obdobně účinně funguje šikovně vymyšlená reklama:

Ta dobře vymyšlená se totiž objeví před očima zákazníků přesně v momentě, kdy potřebují, co nabízíte.

Ukáže dotyčnému, že umíte. Víte. A že je na vás spolehnutí.

Vytvoří tedy v zákazníkovi stejnou důvěru, jakou by měl, kdyby vás představil a doporučil společný kamarád.

A když se pak objevíte nebo ozvete osobně, nejste už pro dotyčného “cizím neznámým”

… ale jste důvěryhodným známým, který mu byl představen. A kterému věří.

Jak proměníte vaši reklamu tak, aby právě toto udělala?

Úspěšný týden přeje…

Kdo vás představí? (32) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Aby chtěli právě vás… To nejlepší, co pro vás může společný známý udělat, je představit vás slovy, že umíte to, co zákazník potřebujete, nejlíp ze všech, které zná. A způsob, jak toho dosáhnout pomocí reklamy, najdete kliknutím sem…

Tipy pro zvýšení prodeje VIII