V některých oborech je běžné, že zákazníci přicházejí ojediněle:
Pracovníci tak přes den čekají na zákazníky.
Těch přijde za celý den jen několik.
A po zbytek času zase čekají na další.
Aby ale mezidobí nebylo jen plýtvání časem, mohou se i oni podílet na hledání a oslovování nových zákazníků.
Třeba tím, že budou hledat další osoby/firmy, které u nás ještě nenakupují. Nebo tím, že si projdou databázi zákazníků a zatelefonují těm, kteří už dlouho nic nekoupili.
Jak v následujících 7 dnech proměníte čekající pracovníky v aktivní prodejce?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud mají například přístup k počítači, mohou zákazníkům poslat šikovně naformulovaný email, který je přiměje zvednout sluchátko, domluvit si schůzku nebo rovnou poslat objednávku. Podrobný návod (včetně vzorových emailů), najdete kliknutím sem