fbpx

Když nikdo nepřijde (12)

V některých oborech je běžné, že zákazníci přicházejí ojediněle:

Pracovníci tak přes den čekají na zákazníky.
Těch přijde za celý den jen několik.
A po zbytek času zase čekají na další.

Aby ale mezidobí nebylo jen plýtvání časem, mohou se i oni podílet na hledání a oslovování nových zákazníků.

Třeba tím, že budou hledat další osoby/firmy, které u nás ještě nenakupují. Nebo tím, že si projdou databázi zákazníků a zatelefonují těm, kteří už dlouho nic nekoupili.

Jak v následujících 7 dnech proměníte čekající pracovníky v aktivní prodejce? 

Úspěšný týden přeje…

Když nikdo nepřijde (12) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud mají například přístup k počítači, mohou zákazníkům poslat šikovně naformulovaný email, který je přiměje zvednout sluchátko, domluvit si schůzku nebo rovnou poslat objednávku. Podrobný návod (včetně vzorových emailů), najdete kliknutím sem

Tipy pro zvýšení prodeje VII