Minule jsme si říkali, jak můžeme prostřednictvím videa zvýšit důvěryhodnost naší nabídky.
Když nás totiž zákazník vidí na videu v akci – při opravě stroje, při sepisování zařízení, při obsluhování zákazníka atp. – stáváme se pro něj reálnějšími, než když o nás jen čte v reklamních letácích nebo nabídkách.
Ne každý si ale na vystupování před kamerou troufne a pro tento případ máme další varianty:
– Fotografie naší osoby při práci
– Powerpointovou prezentaci s obrázky
– Zvukový záznam našeho výkladu (např. vysvětlování obsluhy)
– Kombinaci výše uvedeného formou ozvučené powerpointové prezentace
Tato varianta je sice v porovnání s vystoupením živého člověka méně přesvědčivá, pokud se ale náš obor podnikání pro osobní vystoupení ve videu nehodí, necítíme se být dostatečně fotogeničtí nebo se zkrátka do videa pouštět nechceme, tuto variantu “pohyblivých obrázků” zvládneme během několika hodin a s minimálními náklady.
Ukázku toho, jak může výsledná prezentace vypadat, najdete např. zde:
http://www.youtube.com/watch?v=hJsTPSSRriE
Jak vyzkoušíte v následujících 7 dnech tuto formu videoprezentace ve vaší firmě?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Videoprezentace pomáhají také odlišit vaši firmu od konkurence a metodu, jak vaši odlišnost nalézt a následně využít k získání dalších zákazníků, najdete kliknutím sem.