Kolik to stojí? (4)

Je to jednoduchý test.
80 % prodejců v něm ale propadne.
A vyzkoušet jej můžete i ve vaší firmě…

Vyberte si kterýkoliv z vašich produktů/služeb.
Zatelefonujte do vaší firmy.
A zeptejte se: “Kolik stojí X?”

Pokud odpoví číslovkou a tím to skončí, v testu propadli: Sdělením “holé” ceny totiž řekli volajícímu právě jen cenu… a zákazník tak bude porovnávat vaši nabídku s konkurenční jen podle ní.

Chceme-li ale zákazníka zaujmout, odlišit se od ostatních a ukázat, že naše vyšší cena je podložena také příslušným servisem, musí to naše reakce obsahovat.

Jak? Třeba následovně…

“Tak to jsme ráda, že voláte. Ten výrobek X, na který se ptáte, to je náš nejpopulárnější produkt. Na rozdíl od ostatních totiž nemá Y a tím pádem má o 13 % nižší provozní spotřebu. A protože má navíc Z, oproti ostatním je o polovinu tišší. Cena se pohybuje od A do C, záleží na objemu. Můžu se zeptat, kde jej budete používat?…”

Jak v následujících 7 dnech zkontrolujete reakci
vašich pracovníků na otázku “Kolik to stojí”? 

Úspěšný týden přeje…

Kolik to stojí? (4) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když budete o něco dražší než ostatní, najdete kliknutím sem.


Kategorie

čím je vyšší cena podložena, reakce pracovníků na "kolik to stojí"


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...