Nebezpečné slevové kupony… (1)

Pokud používáte k získání nových zákazníků slevové kupony, chci vás upozornit na jednu finanční “díru”, kterou vám možná unikají peníze.

Řada obchodníků se snaží získat nové zákazníky tím, že nabízí slevy či rozdávají slevové kupony např. členům různých asociací: “10 % sleva pro členy sportovního klubu, kód “SPORT”

Pokud přivede kupon k nákupu nového zákazníka, splnil svou úlohu.

Pozor ale na to, aby jeho platnost byla omezena… a aby byl spíše “jednouživatelský” než univerzální.

Pokud totiž stačí k získání uvedené slevy uvést v objednávce slovo SPORT a sponzorovaný klub si tuto nabídku umístí pyšně na své stránky, o slevu nebudou žádat jen noví zákazníci, ale také ti, kteří by koupili i bez ní.

Komukoliv ze zájemců o vaši nabídku totiž stačí před provedením nákupu zadat do vyhledavače “vaše firma + sleva + kupon” a stránka sportovního klubu s “kouzelným” heslem na slevu se jim hbitě zobrazí.

Příliš obecně pojatá slevová akce pak místo získání nových zákazníků jen ukrajuje ze zisku… a nižší zisk trvalou prosperitu vaší firmy nepodpoří.

Jak v následujících 7 dnech prověříte slevové akce vaší firmy? 

Úspěšný týden přeje…

Nebezpečné slevové kupony... (1) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? V cenovém boji s konkurencí můžete přitom vyhrát, i když nebudete nejlevnější. Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když budete o něco dražší než ostatní, najdete kliknutím sem.


Kategorie

co prosperitu firmy nepodpoří, jak prověřit slevové akce


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...