O slepici, která snáší zlatá vejce… (25)

Dnešní tip je krátký… přesto ale může prodej výrazně navýšit.

Cituji z nedávné konverzace s klientem:

    • Já: „Co vám přineslo nejvíce objednávek?“

 

    • Klient: „Tato nabídka.“

 

    • (Ukáže nabídkový dopis a katalogové listy, které poslali zákazníkům.)

 

    • Já: „A jak často ji posíláte?“

 

    Klient: „No… co myslíte? Už jsme ji přece jednou poslali…?“

Téměř v každé firmě nacházím po diskusích s prodejci a majiteli činnost/postup/metodu či nabídku, která firmě přinesla v minulosti prodejní úspěch.

Když se ale dostaneme k tomu, jak tento „osvědčený prodejní nástroj“ využívají, až příliš často slyším, že jej vlastně už vícekrát nepoužili.

Jakou podobu má „slepice, která snáší zlatá vejce“ ve vaší firmě?

A jak v následujících sedmi dnech zopakujete prodejní aktivitu, která byla v minulosti úspěšná?

Úspěšný týden přeje…

O slepici, která snáší zlatá vejce... (25) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Úspěšné a účinné nabídky, které přivádějí zákazníky s objednávkami, přitom nemusíte vymýšlet. Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.


Kategorie

prodejní aktivita, úspěšnost prodeje


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...