Dnešní tip je krátký… přesto ale může prodej výrazně navýšit.
Cituji z nedávné konverzace s klientem:
-
- Já: „Co vám přineslo nejvíce objednávek?“
-
- Klient: „Tato nabídka.“
-
- (Ukáže nabídkový dopis a katalogové listy, které poslali zákazníkům.)
-
- Já: „A jak často ji posíláte?“
- Klient: „No… co myslíte? Už jsme ji přece jednou poslali…?“
Téměř v každé firmě nacházím po diskusích s prodejci a majiteli činnost/postup/metodu či nabídku, která firmě přinesla v minulosti prodejní úspěch.
Když se ale dostaneme k tomu, jak tento „osvědčený prodejní nástroj“ využívají, až příliš často slyším, že jej vlastně už vícekrát nepoužili.
Jakou podobu má „slepice, která snáší zlatá vejce“ ve vaší firmě?
A jak v následujících sedmi dnech zopakujete prodejní aktivitu, která byla v minulosti úspěšná?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Úspěšné a účinné nabídky, které přivádějí zákazníky s objednávkami, přitom nemusíte vymýšlet. Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.