Při slově “telemarketing” naskakuje mnoha lidem husí kůže. A když v telefonu sám poslouchám strojovitý kolovrátek některých telefonistů, ani se jim nedivím.
Když ale víme, jak provádět volání zákazníkům profesionálně, právě telefonem můžeme rychle získat další objednávky:
Pokud si totiž zákazník od nás už někdy něco koupil, překonal tu prvotní bariéru nedůvěry, strachu a nejistoty.
A k prodeji doplňkového nebo navazujícího produktu může stačit jediný telefonát na téma “máte X a k tomu by se vám hodilo Y”.
Ano, telefonát zákazníkovi vyžaduje určitou dávku odvahy (co když si bude stěžovat, že?). Pokud se na to ale necítíte, můžete si na volání najmout call centrum, které to (za cca 30 – 40 Kč/telefonát) udělá za vás.
Jak v následujících 7 dnech nabídnete zákazníkům doplňkový či související produkt po telefonu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Co zákazníkům nabídnout, aby reagovali? Sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít, najdete kliknutím sem.