V pohádce o Šípkové Růžence přišel princ k nevěstě a polovině království tak, že probudil spící princeznu…
… a něco podobného můžeme udělat i my.
Když se podíváte do vašich objednávek za posledních 6 -12 měsíců, zjistíte, že zde jsou lidé/firmy, kteří si od vás někdy něco koupili, ale už se nevrátili.
Důvodem může být nespokojenost, lepší nabídka od konkurence… anebo jednoduše fakt, že jste se jim neozvali.
Přestože bychom si to přáli, zákazníci o nás nepřemýšlejí. Nevzpomínají na nás. A naše aktivity je vůbec nezajímají. Mnoho zákazníků, kteří u vás v minulosti nakoupili, se proto nevrátili vlastně jen proto, že jsme se pro ně stali neviditelnými a vůbec je proto nenapadlo nás znovu oslovit.
To můžete nyní napravit tím, že se jim připomenete s „obnovovací“ nabídkou:
„Pane zákazníku, vy jste si u nás v minulosti koupil X. Nyní jsme připravili doplněk/novinku/náhradu. A protože patříte mezi naše významné zákazníky, můžete jej získat jen za X Kč a ušetřit tak Y %…“
Jak v následujících sedmi dnech „probudíte“ spící zákazníky?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Hledáte-li rychlý způsob, jak získat další objednávky od vašich stávajících zákazníků (včetně vzorových nabídek), podrobný návod najdete zde.