Tajemství trvalého prodejního úspěchu… (52)

Dnešní závěrečný tip je lehce filozofický, se zvyšováním prodeje ale souvisí dokonale.

Každý, kdo někdy držel dietu, ví, že pokud se bude snažit nárazově – např. přestane na několik dní jíst – skutečně o několik kilogramů zhubne. Potíž je ale v tom, že je po návratu do původního režimu shozené kilogramy stejně rychle nabere.

Něco podobného platí i při prodeji.

Před několika týdny jsme si říkali, že naším úkolem je poslat mezi zákazníky každý den lodě, které nám přivezou další objednávky.

Pokud ale budeme čekat, až nám na tuto aktivitu zůstane na konci dne čas, po chvíli zjistíme, že uplynuly týdny a měsíce… a my se k tomu (kromě prvních několika nadšených dnů) vlastně vůbec nedostali.

Tajemstvím trvalého prodejního úspěchu – stejně jako jakékoliv jiné činnosti, kterou bychom nejraději odložili na později – je totiž…

… rutina.

Každý pracovní den od 8:30 do 9:30 zavolat pěti novým zákazníkům. Od 11:30 do 12:00 odeslat tři doplňkové nabídky stávajícím zákazníkům. Mezi 14:00 a 15:00 prohlédnout nové objednávky a zavolat s doplňkovou nabídkou těm, kteří si objednávají X. A při cestě za zákazníky v autě poslouchat místo rádia nové Řehulkovy nahrávky o zvyšování prodeje :-)

Já vím, že mi teď říkáte, že to je naivní a nesplnitelné. A dokonce po vás ani nechci 100% plnění.

Pokud si ale nastavíte např. mobil tak, aby vám v danou dobu zapípal a tyto aktivity vám připomenul, třeba v tu chvíli pár minut na podobné aktivity najdete.

I když tedy nebudete každý den kontaktovat těch cílových pět nových zákazníků, ale v pondělí čtyři, ve středu čtyři a v pátek dva, po týdnu zjistíte, že jste za týden oslovili deset nových zákazníků. Po měsíci jich bude čtyřicet… a po roce s „překvapením“ zjistíte, že máte v seznamu nějakých 500 nových zákazníků.

Jakou prodejní a kontaktní rutinu zavedete v následujících sedmi dnech ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje…

Tajemství trvalého prodejního úspěchu... (52) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? 52 tipů máme za sebou, hned zítra mám pro vás ale připravené překvapení. Co to bude? Uvidíte už za 24 hodin…

Osvědčený zdroj pravidelných nabídek pro vaše zákazníky (které jsou navíc už připraveny k použití – stačí jen doplnit názvy vašich produktů), najdete ve sbírce “365 dní bez starostí o objednávky”. Více informací najdete kliknutím sem.


Kategorie

prodejní rutina, trvalý úspěch


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...