Minule jsme si říkali, že malý příspěvek k oslavě narozenin může aktivovat nové objednávky zákazníků.
Co ale dělat, když datum narození zákazníka neznáme?
Alternativou narozenin je oslava výročí jeho prvního nákupu.
A zákazníkovi tak můžeme napsat třeba následující:
“Vážený zákazníku, právě jsem zjistil, že uběhl jeden celý rok od vašeho prvního nákupu u naší firmy a rád bych s vámi toto výročí oslavil. Jako malý dárek proto připojuji X a doufám, že vás potěší…” Nebo: “Jako malý dárek jsme pro vás připravili Y, který na vás v následujícím týdnu čeká v naší prodejně/kanceláři/provozovně a až si jej přijdete vyzvednout, řekněte prosím kolegům, aby mě zavolali – rád se s vámi zase osobně pozdravím…”
Jak v následujících 7 dnech zajistíte, aby VIP zákazníci dostávali vaši gratulaci při prvním výročí jejich nákupu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co teď? Praktický návod, jak zabránit tomu, aby od vás zákazníci odcházeli ke konkurenci, najdete kliknutím sem.