fbpx

“Vše nejlepší k výročí…” (7)

Minule jsme si říkali, že malý příspěvek k oslavě narozenin může aktivovat nové objednávky zákazníků.

Co ale dělat, když datum narození zákazníka neznáme?

Alternativou narozenin je oslava výročí jeho prvního nákupu.

A zákazníkovi tak můžeme napsat třeba následující:

“Vážený zákazníku, právě jsem zjistil, že uběhl jeden celý rok od vašeho prvního nákupu u naší firmy a rád bych s vámi toto výročí oslavil. Jako malý dárek proto připojuji X a doufám, že vás potěší…” Nebo: “Jako malý dárek jsme pro vás připravili Y, který na vás v následujícím týdnu čeká v naší prodejně/kanceláři/provozovně a až si jej přijdete vyzvednout, řekněte prosím kolegům, aby mě zavolali – rád se s vámi zase osobně pozdravím…”

Jak v následujících 7 dnech zajistíte, aby VIP zákazníci dostávali vaši gratulaci při prvním výročí jejich nákupu?

Úspěšný týden přeje…

"Vše nejlepší k výročí..." (7) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Praktický návod, jak zabránit tomu, aby od vás zákazníci odcházeli ke konkurenci, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV