Všechno už jste vyzkoušeli? (36)

“Všechno, co mohlo být objeveno, už objeveno bylo”.

Tato slova prý pronesl před více než 100 lety ředitel amerického patentového úřadu a z dnešního pohledu nám přijde jeho výrok legrační.

Jenže…

Neděláme stejnou chybu, když si říkáme, že “všechno už jsme vyzkoušeli”, “všichni zákazníci jsou už rozebraní”, “reklama už nefunguje”, “lidi nemají peníze”, “nikdo nekupuje”, apod.?

Ano, tak jak jsme to dosud dělali, to možná přestalo fungovat.

Ale to neznamená, že to nemůžeme vyzkoušet jinak:

Pokud lidé přestali chodit do naší prodejny, možná nastal čas rozmístit v okolí poutače.

Pokud zájemci přestali reagovat na letákové akce, možná nastal čas vyzkoušet rozhlasovou reklamu.

Pokud se nemůžeme po telefonu dostat k zákazníkům přes jejich asistentky, možná nastal čas vyzkoušet k otevření dveří osobní dopis.

A pokud upadá počet zájemců navštěvující naše webové stránky, možná nastal čas na lepší využití naší databáze k cílenému oslovení zákazníků.

Jak v následujících 7 dnech pozměníte vaše dosavadní prodejní postupy tak, abyste vyzkoušeli jejich nové provedení? 

Úspěšný týden přeje…

Všechno už jste vyzkoušeli? (36) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Své prodejní postupy můžete jednoduše upravit tak, aby vám přinášely – bez další práce – mnohem lepší výsledky. Unikátní návod, jak právě tyto “drobné, ale účinné” změny provést i u vás, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak využít databázi k cílenému oslovení, změna dosavadních prodejních postupů


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...