fbpx

Zapojit se do kuponových akcí? (38)

Pokud podnikáte už delší dobu a prodáváte spotřební zboží, následující nabídku jste dostali už několikrát:

“Nabídněte zákazníkům nějakou akční nabídku
… a my vám jich přivedeme celé zástupy.”

Tuto nabídku (v různých obměnách) prezentují prodejci inzerce, vydavatelé katalogů, manažeři nákupních center, reklamní agentury atd. a každý obchodník se samozřejmě ptá, zda se mu taková akce vyplatí.

Moje odpověď je současně i otázkou, kterou chceme dotyčnému položit:

Koho naší nabídkou oslovíte a koho nám tedy přivedete?

Pokud je totiž cílem akce zvýšit objem prodeje, cílovou skupinou musí být zejména ti, kteří u nás dosud nenakupují. Sleva, kterou novým zákazníkům poskytujeme, je v podstatě poplatek za to, že přišli naši firmu vyzkoušet. A doufáme, že se k nám potom budou vracet.

Pokud by ale akce mířila pouze do řad našich stávajících zákazníků, ztrácela by smysl – přivedla by totiž jen ty, kteří nás už znají. A místo zvýšeného prodeje bychom jen prodali stejné množství s nižším ziskem.

Které z propagačních aktivit v následujících 7 dnech zrušíte, změníte či zavedete podle toho, zda vám přivádějí nové zákazníky či nikoliv? 

Úspěšný týden přeje…

Zapojit se do kuponových akcí? (38) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Sbírku postupů, jak do vaší firmy přivést rychle co nejvíce nových zákazníků, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje V