Akademici říkají, že marketing je nyní na prahu nové éry:
Nejdříve jsme prodávali tím, že jsme zákazníkům ukazovali produkt a jeho výhody.
Následně jsme prodávali poukazováním na to, jak se služba/produkt dotkne zákazníka a splní jeho požadavky.
A nyní jsme prý v éře, ve které máme zákazníkovi ukazovat, jak mu náš produkt/služba ušetří čas.
Ať se v této diskusi přikláníte na jakoukoliv stranu (osobně si myslím, že zájem o úsporu času je pouze podsekcí zákaznických potřeb), jeden fakt je neoddiskutovatelný:
Čím dál tím více lidí si stěžuje na chronický nedostatek času.
Začneme-li tedy zákazníkům v propagaci a prodeji ukazovat, jak jim náš produkty/služba čas ušetří, můžeme s jistotou počítat se zvýšením prodeje.
Jak v následujících 7 dnech doplníte vaši nabídku tak, aby zákazníkovi jasně ukázala časovou úsporu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud například sami každý měsíc přemýšlíte nad tím, jak do vaší firmy přivést znovu zákazníky, kteří u vás už jednou nakoupili, můžete si tuto námahu ušetřit: Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.