A dáte mi to písemně? (32)

Naslibovat mi toho můžete spoustu… ale dáte mi to písemně?

V době podvodů, podrazů a politiky plné “šibalů” má každý zákazník strach, že ho někdo okrade.

Kvalitu naší práce mu tedy můžeme slíbit zákazníkovi jen ústně. Ale pak musíme počítat s tím, že o jejich splnění bude pochybovat.

Nebo můžeme vypsat všechny kroky, které při dodání produktu či realizaci služby provádíme. Vytisknout je na kvalitní papír nadepsaný “garantované postupy”. A ten předat zákazníkům.

Bude nás to stát pár desítek minut a 2 Kč za list kvalitního papíru, touto listinou ale dáváme zákazníkům najevo, že naše sliby nejsou jen prázdná slova. A přestože jeho pochybnosti nevyvrátíme úplně, tímto krokem se stáváme důvěryhodnějšími.

Slib napsaný na papíře má totiž psychologicky mnohem větší váhu než to, co jen proneseme ústně (a můžeme v budoucnu popřít).

Protože tímto krokem nutíme naše pracovníky, aby postupy na listině dodrželi, současně jim ukazujeme, jak mají při realizaci služby/dodání výrobku postupovat. A budou-li během dne (zakázky, montáže, dodávky) všechny písemné sliby postupně bod po bodu odškrtávat slovy “splněno”, zákazník musí být zákonitě spokojen… a vy se navíc nemusíte bát následných reklamací.

Jak se v následujících sedmi dnech písemně zaručíte za kvalitu vašich produktů či realizaci vaší služby?

Úspěšný týden přeje…

A dáte mi to písemně? (32) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.


Kategorie

garance při nákupu, obavy zákazníků


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...