Naslibovat mi toho můžete spoustu… ale dáte mi to písemně?
V době podvodů, podrazů a politiky plné “šibalů” má každý zákazník strach, že ho někdo okrade.
Kvalitu naší práce mu tedy můžeme slíbit zákazníkovi jen ústně. Ale pak musíme počítat s tím, že o jejich splnění bude pochybovat.
Nebo můžeme vypsat všechny kroky, které při dodání produktu či realizaci služby provádíme. Vytisknout je na kvalitní papír nadepsaný “garantované postupy”. A ten předat zákazníkům.
Bude nás to stát pár desítek minut a 2 Kč za list kvalitního papíru, touto listinou ale dáváme zákazníkům najevo, že naše sliby nejsou jen prázdná slova. A přestože jeho pochybnosti nevyvrátíme úplně, tímto krokem se stáváme důvěryhodnějšími.
Slib napsaný na papíře má totiž psychologicky mnohem větší váhu než to, co jen proneseme ústně (a můžeme v budoucnu popřít).
Protože tímto krokem nutíme naše pracovníky, aby postupy na listině dodrželi, současně jim ukazujeme, jak mají při realizaci služby/dodání výrobku postupovat. A budou-li během dne (zakázky, montáže, dodávky) všechny písemné sliby postupně bod po bodu odškrtávat slovy “splněno”, zákazník musí být zákonitě spokojen… a vy se navíc nemusíte bát následných reklamací.
Jak se v následujících sedmi dnech písemně zaručíte za kvalitu vašich produktů či realizaci vaší služby?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.