Minule jsme si říkali, že dobrý název firmy působí jako atraktivní titulek.
Sám o sobě sice nic neprodá… ale může získat pozornost a podpořit zákazníka v tom, aby nás oslovil.
Nesmíme to ale přehnat.
Seznamy firem jsou plné názvů, které:
- obsahují příliš mnoho slov
- obsahují nevyslovitelné cizí výrazy
- obtížně se pamatují
- obtížně se při vyslovování skloňují
- zní při vyslovení jinak než v písemné podobě
Např. použití francouzského výrazu v názvu firmy může mít svou logiku (vyjadřuje přínos), jakmile ale začneme propagovat svou činnost v rádiu s cílem přivést posluchače na naše webové stránky, narazíme na problém častých překlepů… a tím pádem ztracených zákazníků.
Jak v následujících 7 dnech prověříte, zda zákazníci příliš nekomolí název vaší firmy?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled banální, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak tyto jednoduché postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.