A jak se to píše? (11)

Minule jsme si říkali, že dobrý název firmy působí jako atraktivní titulek.

Sám o sobě sice nic neprodá… ale může získat pozornost a podpořit zákazníka v tom, aby nás oslovil.

Nesmíme to ale přehnat.

Seznamy firem jsou plné názvů, které:

  • obsahují příliš mnoho slov
  • obsahují nevyslovitelné cizí výrazy
  • obtížně se pamatují
  • obtížně se při vyslovování skloňují
  • zní při vyslovení jinak než v písemné podobě

Např. použití francouzského výrazu v názvu firmy může mít svou logiku (vyjadřuje přínos), jakmile ale začneme propagovat svou činnost v rádiu s cílem přivést posluchače na naše webové stránky, narazíme na problém častých překlepů… a tím pádem ztracených zákazníků.

Jak v následujících 7 dnech prověříte, zda zákazníci příliš nekomolí název vaší firmy?

Úspěšný týden přeje…

A jak se to píše? (11) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled banální, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak tyto jednoduché postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.


Kategorie

Jak zvolit dobrý název firmy, zkomolení názvu firmy je překážkou


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...