fbpx

A vy děláte co? (10)

Když zalistujete jakýmkoliv seznamem firem, uvidíte ukázku inteligence i pohodlnosti.

Proč?

Inteligentní firmy nazývají své firmy tak, aby už samotný název evokoval výsledek, který zákazník požaduje. (Působí na vás např. u bezpečnostní agentury důvěryhodně název “Babinský a syn”? Nebo máte větší pocit jistoty a profesionality u firmy “Průmyslová ostraha Rapid”?)

Pohodlné firmy na druhé straně tvoří své názvy z iniciál svých zakladatelů nebo náhodným seskupením písmenek. (Mají sice výhodu nezaměnitelnosti, každému ale musejí vysvětlovat, co vlastně dělají.)

Ano, můžete namítnout, že pokud se všichni jmenují podobně (stavební firma X, stavební firma Y, stavební firma Z), právě neobvyklý název vaši firmu odliší… a budete mít pravdu.

Pokud ale můžeme jedním nebo dvěma slovy vystihnout výhodu, kterou zákazník u nás získá, někdy se vyplatí použít tyto výrazy/dodatky už v názvu firmy. Zákazníkovi tak bude na první pohled zřejmé, co u nás získá. A pro nás to bude další (byť drobný) krůček k odlišení naší firmy od konkurence.

Jak v následujících 7 dnech prověříte, co si o vaší firmě myslí lidé, kteří znají jen její název?

Úspěšný týden přeje…

A vy děláte co? (10) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Způsobů, jak vaši firmu odlišit (a získat tak jasné zdůvodnění pro vaše vyšší ceny), je celá řada. Podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV