Když si představíme své zákazníky jako “unavené skeptiky”, přinutí nás to zodpovědět jejich nevyslovené otázky, reagovat na očekávané námitky a zacílit na jejich skutečná přání.
A jedním z těchto přání je… nedělat vůbec nic.
Zákazník se nechce trmácet po obchodech a vybírat z desítek možností. Nechce stát frontu na poště. Nechce trávit hodiny instalací. Nechce montovat, instalovat nebo připevňovat. Nechce obsluhovat, hlídat či servisovat. A nechce ani kontrolovat, doplňovat nebo čistit.
Nejraději by otočil Arabeliným kouzelným prstenem, aby se “to” nějak stalo samo. Bez práce. A hned.
Naším úkolem je potom vše připravit a nabídnout tak, abychom se tomuto ideálu přiblížili.
Musíme tedy ukázat, jak snadné je získat náš produkt/objednat naši službu. Jak jednoduché je její použití. Jak automaticky probíhá spuštění, nastavení, provozování. Jak bezpracné je využití. Jak málo času je tomu potřeba věnovat. A kolik jiné práce to zákazníkovi také ušetří.
Jak v následujících 7 dnech proměníte vaši nabídku, aby ukázala, že zákazník nemusí dělat vlastně vůbec nic?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nemáte čas? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.