fbpx

Aby nemusel nic dělat (43)

Když si představíme své zákazníky jako “unavené skeptiky”, přinutí nás to zodpovědět jejich nevyslovené otázky, reagovat na očekávané námitky a zacílit na jejich skutečná přání.

A jedním z těchto přání je… nedělat vůbec nic.

Zákazník se nechce trmácet po obchodech a vybírat z desítek možností. Nechce stát frontu na poště. Nechce trávit hodiny instalací. Nechce montovat, instalovat nebo připevňovat. Nechce obsluhovat, hlídat či servisovat. A nechce ani kontrolovat, doplňovat nebo čistit.

Nejraději by otočil Arabeliným kouzelným prstenem, aby se “to” nějak stalo samo. Bez práce. A hned.

Naším úkolem je potom vše připravit a nabídnout tak, abychom se tomuto ideálu přiblížili.

Musíme tedy ukázat, jak snadné je získat náš produkt/objednat naši službu. Jak jednoduché je její použití. Jak automaticky probíhá spuštění, nastavení, provozování. Jak bezpracné je využití. Jak málo času je tomu potřeba věnovat. A kolik jiné práce to zákazníkovi také ušetří.

Jak v následujících 7 dnech proměníte vaši nabídku, aby ukázala, že zákazník nemusí dělat vlastně vůbec nic? 

Úspěšný týden přeje…

Aby nemusel nic dělat (43) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII