fbpx

Aby reagovali (14)

Když se zákazníků ptáme formou dotazníku, ankety nebo průzkumu, musíme si uvědomit, že stejnou nechuť, kterou cítíme při zodpovídání podobných dotazů my, prožívají i oni.

Pokud se tedy ptáme stovky zákazníků na jejich názory, musíme počítat s tím, že nám odpoví třeba jen deset tázaných. (10% odezva je úspěch.)

Pokud musí zákazníci vyvinout jakoukoliv aktivitu (vytisknout, vložit do obálky, odeslat), odezva se rapidně sníží.

A pokud nabídneme za vyplnění dotazníku drobnou odměnu, reakce se naopak zvýší.

Jak zjednodušíme v následujících 7 dnech dotazování zákazníků tak, aby mohli reagovat pohodlně, bez překážek a s odměnou? 

Úspěšný týden přeje…

Aby reagovali (14) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Proč se vůbec ptát? Protože 68 % vašich zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci z důvodu, který vás překvapí. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII