Když se zákazníků ptáme formou dotazníku, ankety nebo průzkumu, musíme si uvědomit, že stejnou nechuť, kterou cítíme při zodpovídání podobných dotazů my, prožívají i oni.
Pokud se tedy ptáme stovky zákazníků na jejich názory, musíme počítat s tím, že nám odpoví třeba jen deset tázaných. (10% odezva je úspěch.)
Pokud musí zákazníci vyvinout jakoukoliv aktivitu (vytisknout, vložit do obálky, odeslat), odezva se rapidně sníží.
A pokud nabídneme za vyplnění dotazníku drobnou odměnu, reakce se naopak zvýší.
Jak zjednodušíme v následujících 7 dnech dotazování zákazníků tak, aby mohli reagovat pohodlně, bez překážek a s odměnou?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Proč se vůbec ptát? Protože 68 % vašich zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci z důvodu, který vás překvapí. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.