fbpx

Aby si vás zapamatovali… (5)

Dnešní tip pomůže zejména prodejcům dražších produktů a služeb.

Pokud totiž chcete, aby si vás zákazníci zapamatovali (třeba i do konce svého života), tento postup vám pomůže vložit do jejich hlavy vzpomínku, která jen tak nevyprchá.

Co bude tím úžasným zážitkem? A kolik vás bude stát?
Podobný efekt by mělo vyvolat jen něco exkluzívního, překvapivého a finančně náročného…

… ve skutečnosti nám ale bude stačit jediný telefonát pár dní po nákupu.

Jakmile si totiž zákazník odveze nový produkt (nebo předáte hotovou práci), stačí zavést pravidlo, že mu za 24/48/72 hodin zatelefonujete a zeptáte se, zda potřebujete něco vysvětlit, s něčím poradit nebo něco nastavit.

Já vím, banalita.

Právě pro tuto “obyčejnost” nad tím ale většina firem mávne rukou. (“Nemáme čas! Musíme hledat nové zákazníky…”)

A právě proto si zákazníci váš telefonát a zájem skutečně zapamatují.

Nikdo jiný takový zájem totiž neprojevil.

Co uděláte v následujících 7 dnech proto,
aby si zákazníci váš pozitivní přístup zapamatovali? 

Úspěšný týden přeje…

Aby si vás zapamatovali... (5) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Několik jednoduchých, ale praxí prověřených postupů, jak vaši firmu odlišit od konkurence (a metodu, jak vaši odlišnost nalézt a následně využít k získání dalších zákazníků), najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI