Dnešní tip pomůže zejména prodejcům dražších produktů a služeb.
Pokud totiž chcete, aby si vás zákazníci zapamatovali (třeba i do konce svého života), tento postup vám pomůže vložit do jejich hlavy vzpomínku, která jen tak nevyprchá.
Co bude tím úžasným zážitkem? A kolik vás bude stát?
Podobný efekt by mělo vyvolat jen něco exkluzívního, překvapivého a finančně náročného…
… ve skutečnosti nám ale bude stačit jediný telefonát pár dní po nákupu.
Jakmile si totiž zákazník odveze nový produkt (nebo předáte hotovou práci), stačí zavést pravidlo, že mu za 24/48/72 hodin zatelefonujete a zeptáte se, zda potřebujete něco vysvětlit, s něčím poradit nebo něco nastavit.
Já vím, banalita.
Právě pro tuto “obyčejnost” nad tím ale většina firem mávne rukou. (“Nemáme čas! Musíme hledat nové zákazníky…”)
A právě proto si zákazníci váš telefonát a zájem skutečně zapamatují.
Nikdo jiný takový zájem totiž neprojevil.
Co uděláte v následujících 7 dnech proto,
aby si zákazníci váš pozitivní přístup zapamatovali?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Několik jednoduchých, ale praxí prověřených postupů, jak vaši firmu odlišit od konkurence (a metodu, jak vaši odlišnost nalézt a následně využít k získání dalších zákazníků), najdete kliknutím sem.