Když jsem se nedávno bavil s jedním klientem, jak využívá k prodeji své pracovníky, odpověděl mi bez okolků:
„Tady musím vymýšlet všechno sám. Už jsem jim několikrát říkal, ať s něčím taky přijdou. Ale je napadne tak maximálně více inzerátů v novinách nebo že máme dávat větší slevy…“
Stížnost na vlastní pracovníky byla upřímná.
A podobná situace je vlastně z jednou z nejobávanějších situací, do které se nikdo z nás nechce dostat: Aby to bylo všechno jen na nás.
Pokud zažíváte podobné pocity i vy, právě nyní je vhodná chvíle, abyste to změnili.
Na následující týden můžete třeba vyhlásit soutěž o nejlepší prodejní nápad. Jeho podmínkou ale bude, aby vyžadoval jen minimální nebo žádné náklady či investice od firmy. Nějaký nápad musí přinést každý. Všechny nápady budou zveřejněny. Každý bude požádán, aby vybral tři nejlepší. A tři nejlepší (po sečtení všech hlasů) od vás dostanou odměnu.
Jak v následujícím týdnu podpoříte vaše pracovníky, aby přišli s novými prodejními nápady?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to popohnat? Pokud je například vaším cílem získat více nových zákazníků, vaši lidé najdou inspiraci v tomto průvodci.