Zatímco malé firmy mají tu výhodu, že šéf či majitel na vše dohlédne, ve větších firmách nastává často následující problém:
„Jak zajistit, aby tu práci dělali všichni stejně?
A jak to udělat, aby to dělali tím nejlepším způsobem?“
Jednoduchou metodou, kterou můžeme použít i v prodeji, je systém tzv. „best practices“, nejlepších postupů.
Zní to sice vědecky (a má to cizí název!), ale podstata je jednoduchá:
Zjistíme si, jak k úkolu přistupují různí naši pracovníci (nebo kolegové).
Vybereme z toho ty nejlepší postupy.
A ukážeme je ostatním jako vzor.
Jak v následujících 7 dnech vytvoříte sbírku „nejlepších prodejních postupů“ i ve vaší firmě?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Pokud vás např. trápí levnější konkurence, vzor „nejlepšího prodejního postupu“, který mohou převzít i vaši pracovníci, najdete kliknutím sem.