fbpx

Aby to konkurence nevěděla (48)

Všimli jste si, že konkurence ví o tom, jaké pořádáte akce?
Jaké poskytujete slevy?
A jak se vám daří?

Mnohdy je to proto, že jim to sami sdělujeme.

Pokud se totiž zaregistrovali do odběru vašich novinek nebo si zakoupili něco z vaší nabídky, při každé propagační akci dostávají čerstvou nabídku nejen vaši zákazníci, ale také vaši konkurenti.

Znáte-li tedy jména, adresy, emaily a telefonní čísla vašich konkurentů, podívejte se do vaší zákaznické a emailové databáze, zda je tam nenajdete.

A pokud ano, není důvod v tom pokračovat. (Tedy pokud si nechcete zahrát zpravodajskou hru na fiktivní nabídky, falešné akce nebo oznámení, které budou zaslány jen jim.)

Jak v následujících 7 dnech prověříte, zda neposíláte vaše nabídky zbytečně i vašim konkurentům? 

Úspěšný týden přeje…

Aby to konkurence nevěděla (48) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Když ale posíláme nabídku skutečným zákazníkům, zákonitě chceme, aby na ni reagovalo objednávkou co nejvíce zájemců. Podrobný návod, jak to udělat (a při stejných nákladech tak získat mnohem více objednávek), najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII